Door haar kennis uit te breiden wil Ilja Jansen of Lorkeers volgend jaar als zelfverzekerde marketeer in het werkveld staan. Om haar doel te bereiken gaat ze haar kennis en skills ontwikkelen bij de unieke triple-helix organisatie Twente Board.
Ilja is inmiddels één maand werkzaam bij Twente Board, de organisatie die verantwoordelijk is voor de sociaal-economische agenda van Twente. Ze vertelt hoe het haar bevalt:
Met het traineeship wil ik mijn marketingkennis verbreden en verdiepen. Daarnaast wil ik mezelf ontwikkelen tot een professionele digital marketeer. Wat ik zo leuk vind aan het werken bij Twentse Board is dat ik mijn eigen regio nog beter leer kennen, zoals bijvoorbeeld alle mooie bedrijven en interessante zakenmensen. Door mijn kennis in de praktijk toe te passen, hoop ik volgend jaar een zelfverzekerde marketeer te zijn. Ook wil ik mijn vaardigheden op het gebied content marketing, zoals mijn social media en grafische skills verbeteren.
”Ik kijk ernaar uit om volgend jaar als zelfverzekerde marketeer in het werkveld te staan.”
Ellen Kuipers, brand manager bij Twente Board, over Ilja haar toegevoegde waarde en takenpakket:
Twente Board is verantwoordelijk voor de sociaal-economische agenda van Twente. Het aantrekken en behouden van talent voor de regio is cruciaal voor de toekomst van Twente. Als bestuur willen we niet alleen plannen maken en investeren in talent programma’s of projecten, we willen zelf ook ons steentje bijdragen. Daarom creëren we binnen ons eigen team ruimte voor een Trainee.
”Wij geloven dat Ilja deze kanalen goed kan managen en ontwikkelen zodat onze doelgroepen zich nog beter identificeren met het merk Twente.”
Ilja komt ons Marketing en Communicatie team versterken. Binnen het team is ze verantwoordelijk voor de social media kanalen van het merk Twente. Het doel van deze kanalen is om talent van binnen en buiten Twente kennis te laten maken met innovatieve bedrijven in Twente, zodat zij kansen in het bedrijfsleven en kennisinstellingen zien en ervaren. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Ilja deze kanalen goed kan managen en ontwikkelen, onze doelgroepen zich nog beter identificeren met het merk Twente.