Het doel van Maud Geerlings is om theorie en praktijk samen te brengen het komend jaar. Ze wil zichzelf ontwikkelen tot zelfverzekerde digital marketing expert en wil daarnaast NLVK en haar klanten online laten groeien!
Maud Geerlings vertelt ons waarom ze voor een traineeship bij Flowmundo heeft gekozen en wat ze bij het creatief en digitaal bureau NLVK allemaal leert:
“Ik vond mijn studie Marketing Management iets te theoretisch. Via via had ik wel eens van Flowmundo gehoord dus toen ik op zoek was naar iets anders had ik me al snel aangemeld voor een gesprek. In dat gesprek kwam vooral naar voren dat het doel van het traineeship is om theorie en praktijk samen te brengen, en dit was nou net wat ik in mijn studie miste.
“Een traineeship bij Flowmundo heeft als doel om theorie en praktijk samen te brengen, en dit was nou net wat ik in mijn studie miste.”
Met de kennis uit de masterclasses wil ik NLVK helpen met het creëren van een extra ondersteuning voor de klant; de de online marketing activiteiten. Daarnaast wil ik op persoonlijk gebied graag meer in mezelf en in mijn kunnen vertrouwen en weten dat ik daarmee goed werk aflever.”
Maud wordt begeleid door Ramon Peters (business director bij NLVK). Maar waarom heeft NLVK voor een trainee gekozen? Ramon legt het ons uit:
“NLVK maakt gebruik van een trainee, omdat wij ons aanbod op het gebied van online marketing willen gaan uitbreiden. We verwachten dat Maud over een aantal maanden een stevige zowel inhoudelijke als visuele basis heeft om volledig mee te draaien binnen ons team en om ook zelfstandig onze klanten te benaderen voor online marketing advies en activatie.”