“Doen wat je leuk vindt” vindt Stef Oosterik heel belangrijk, je moet immers nog je hele leven werken. Hij werkt zelf in de SEA en gaat met zijn masterclasses de trainees leren keuzes maken die daadwerkelijk bijdragen aan de doelstellingen van het bedrijf waar ze werken.
Ik ben Stef Oosterik en ik werk nu meer dan 5 jaar bij Team Nijhuis. Ik ben daar begonnen als Digital marketing expert SEA en ik ben doorgegroeid tot Quality Manager, waarbij ik verantwoordelijk ben voor de kwaliteit en innovatie van de gehele organisatie.
Ik ben mij gaan focussen op SEA omdat ik analytisch ben ingesteld, ik analyseer graag resultaten en daarop wil ik mijn campagnes bijsturen. Bij SEA zie je vaak direct (of vrij snel) resultaat waardoor ik snel de bevestiging krijg of mijn werk ook daadwerkelijk bijdraagt aan de doelstellingen van de klant. Bij mijn werk hoef ik me in ieder geval niet te vervelen, de digitale wereld verandert namelijk heel erg snel en daarom zal ik altijd bij moeten blijven leren.
In mijn dagelijkse werk spar ik regelmatig met collega’s over campagnes en geef ik wekelijks trainingen. Het geven van lessen bij Flowmundo sluit daar volledig bij aan. Op deze manier wil ik graag de kennis die bij Team Nijhuis wordt opgedaan delen en zorgen dat iedereen hiervan kan leren.
Tijdens de lessen die ik ga geven bij Flowmundo wil ik dat de trainees leren nadenken over de keuzes die ze maken en of die keuzes daadwerkelijk bijdragen aan de doelstellingen van het bedrijf. Ik ben ervan overtuigt dat je alleen op die manier een campagne succesvol kan laten lopen. Maar ik denk dat het nog belangrijker is dat je leergierig bent en plezier hebt. Je moet immers nog je hele leven werken, dus doen wat je leuk vindt is ontzettend belangrijk!