Bij Kuipers Logistics hebben ze veel verstand van transport, maar niet van marketing. Dat is de reden dat ze zijn gestart met onze digital marketing trainee Soraya. Soraya ziet bij Kuipers Logistics kansen om zichzelf te ontwikkelen op het gebied van zowel content als performance marketing. Het komende jaar staat in het teken van ontwikkeling, maar dat gaat met haar wil, passie en instelling zeker goed komen!
Soraya vertelt ons waarom ze voor een traineeship heeft gekozen en wat ze denkt te leren bij Kuipers Logistics:
“Tijdens mijn studie International Business & Management Studies, heb ik van alles wel iets geleerd, maar voor mijn gevoel niet genoeg om in één vakgebied te werken. Hier heb ik destijds bewust voor gekozen, doordat ik nog geen idee had wat ik later wilde worden. Tijdens mijn bachelor begon ik al aan een pre-master communicatiewetenschappen, alleen dit was niks voor mij. Ik wilde liever praktisch bezig zijn, in plaats van onderzoeken doen. Ik ging opzoek naar een traineeship. Het traineeship bij Flowmundo viel op door de masterclasses van experts uit de praktijk en daarnaast omdat je een jaar lang werkervaring op doet bij een bedrijf. Ook vind ik het prettig dat ik met al mijn vragen bij de experts en coaches terecht kan, hierdoor kan ik alles leren wat ik wil leren!
Werken bij Kuipers Logistics bevalt mij ook ontzettend goed, het is een middelgroot bedrijf waar je niet tegen de hiërarchie op hoeft te boxen. Bij Kuipers Logistics zie ik de kans om mezelf als allround digital marketeer verder te ontwikkelen, zowel op het gebied van content als performance marketing. Daarnaast wil ik leren hoe het is om als enige marketeer in een bedrijf te werken. Ik wil leren prioriteren, keuzes maken en anderen overtuigen van die keuzes. Er is nog een hoop te leren, maar in mijn optiek moet dit bij een bedrijf als Kuipers Logistics zeker lukken.”
Soraya is nu 3 maanden in dienst bij Kuipers Logistics. Philip Vollenbroek en Thijs Lansink vertellen ons waarom ze een trainee nemen en wat Soraya hun gaat bieden:
“Kuipers Logistics plaatste af en toe wel een bericht op social media, maar is zich er ook van bewust dat je dit consequent moet doen om gezien te worden. Ook onze website en overige marketing moet consistent en up-to-date zijn, zodat we gevonden worden. Daar heb je iemand voor nodig die er verstand van heeft en de focus daarop kan leggen. Wij hebben verstand van transport, maar niet van marketing, vandaar dat wij gekozen hebben voor een trainee die altijd kan terugvallen op de kennis van specialisten die Flowmundo in huis heeft.